Moje základní aktuální dekorativka

7:33 PM

Poslední dobou jsem blog docela zanedbávala, protože jsem měla své druhé zkouškové. Ale musím se pochlubit, že prvák na vysoké jsem úspěšně zvládla a vše už mám za sebou :) A konečně se můžu věnovat všemu jinému než je škola! V dnešním článku vám sice neukážu svoji všechnu kosmetiku, ale ukážu vám její velkou část, kterou používám skoro denně. Mám ji na stolku společně s velkým zrcátkem, kde se i maluji.


V prvním květináčku mám Chanel stíny, kde teda používám jen tmavý stín na obočí. Obočí si podtrhávám často, protože jsem tmavší typ, mám hnědé oči i vlasy, ale obočí si musím trošku zvýraznit. Drží nádherně a nedám na ně dopustit! <3 

Dalším kouskem je Alverde průsvitný gel na obočí a řasy s Jojobovým olejem. Já si do něj přimíchala ještě ricinový olej, aby byly řasy i obočí časem hustší. Mám ho chvilku, ale jsem moc spokojená. Používám ho i místo řasenky. Značku Alverde jsem si poslední dobou dost oblíbila. Mám od ní skvělé tělové mléko, které si určitě koupím znovu. Dále na řasy používám kleštičky. 

Pak tam mám korektor a konturovací paletku od Trend it up. Používám z ní hlavně bronzer, má nádherný odstín, ale zase tolik nevydrží, což je ohromná škoda. Zatím mi ale stačí a vlastně si paletku hrozně užívám. Občas z ní použiju i highlighter Později si ale pořídím nejspíš Hoola bronzer od Benefitu, který by měl držet více.

Korektor je fajn, krásně lehký na léto, ale nezakryje vše. Zamaskuje hlavně zarudnutí. Naštěstí mám v létě pleť povětšinou dobrou, takže nepotřebuji žádný extra krycí.

V dalším květináčku mám štětce. Momentálně je většina štětců jen na okrasu a používám jen štetečky na obočí a na bronzer. Největší květináč patří ale rtěnkám a leskům, kterých mám asi docela dost a je to taková sféra dekorativky, která mě vážně baví. Mám tam hlavně Sephorácké kousky, ale najde se pár lepších i horších značek. Mám je na stole všechny, abych mohla ráno jen rychlé sáhnout a jít.

Na stolku mám ještě dvě voňavky - Chloé a Giorgio Armani. Teď momentální používám spíš Love story od Chloé, protože k létu padne víc. Na podzim sáhnu opět po Sí. Nicméně o nich jsem psala už tady: http://janniebel.blogspot.cz/2017/05/top-parfemy.html

To je to, co používám takřka denně. Většinou se s tím vším nalíčím tak, že to vypadá, jako bych nalíčená ani nebyla. Až na rtěnku samozřejmě. ;) Můžete si všimnout že momentálně mám zaklizený i BB krémy nebo pudr. V horku je nenosím a čas na ně přijde až v září/říjnu. 


You Might Also Like

2 coments

  1. Myslím, že si to krásně zredukovala! :) Alverde mám také ráda, hlavně gel na obočí, ale já mám tedy barevný! :) No a řasenku tedy nechápu, že nepoužíváš! :D To je moje jediné must-have! :D Ale závidím, že si můžeš mnout oči! :D

    http://lifestylebirdie.com

    ReplyDelete