Nákupy Primark

2:54 PM


Kdo četl včerejší článek ví, že jsem včera byla v Primarku. A tak tu pro vás mám slibovaný haul. A zároveň pár tipů pro nákup v Drážďanech:

- Pokud prahnete po nákupech a ne Drážďanech jako takových, doporučuji nejezdit kolem Vánoc.(pokud jedete ale kvůli skvělé atmosféře a trhům, tak naopak doporučuji). Ve vánočním období jsou už hlavně dámské věci hodně přebrané a najít svojí velikost je dost obtížné. Nejlepší je jezdit i o vánočním období, i úplně mimo Vánoce, aby vám neuteklo nic :-D.

- Na kabinky bude asi fronta, ale doporučuji určitě počkat. My teď skoro žádnou neměli, ale to je tím, že je červenec. Jednou jsem se na kabinky vykašlala a skoro všechny věci pak prodala, protože mi neseděli. A pokud vám nebude sedět víc než půlka, už se ten nákup zas tolik nevyplatí, že. :-) S tím souvisí i to, abyste si dávali pozor na velikosti. Občas je mají trošku zvláštní. Jen v Primarku mám např. u džín vel 38, což u žádných jiných nemám, vždy mám menší. 

- Doporučuji jet s přesným seznamem pro co jedete, jinak koupíte řadu blbostí a ani nebudete vědět jak. Já tam měla ponožky, spodní prádlo, umělé řasy, svíčky, džíny, lacláče (u kterých jsem ale ani nedoufala, že je seženu), trička. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si přivezla:


1. svíčky - Miluju tu jejich vůni, svíčky v Primarku mám ověřené. Opravdu provoní celý byt jako Yankee candles. Ale s tím rozdílem, že stojí mnohem méně. Přivezla jsem si jednu pinacoladu a jinak samé vanilky. Cena od 0,80 - 4 eura.

2. umělé řasy - Neplánuji je nosit na normální nošení, ale na soutěže. A za 1,50 euro, to je krásná cena.

3. ponožky s jednorožci - Ano, ty jsem musela mít a fakt jsem pro ně cíleně jela. Tři kusy za 4 eura.

4. baby pink sametová soft bra a kalhotky - Někdo tenhle typ bezkostickových podprsenek nesnáší a já nenosím skoro žádné jiné. :-) Nejvíc mě na ní ale dostalo to, jak je heboučká. Stála mě taky 3-4 eura. Nádherně sedí a přijde mi, že dělá krásný tvar i bez kostic a vycpávek. Pak jsem si ještě přivezla balíček kalhotek, ale ty jsem už nefotila.

5. lastura - Okej, tak s tu jsem neplánovala. Přesněji je to manikurní set, který jsem sice nutně nepotřebovala, ale žádný svůj nemám a už si alespoň nemusím půjčovat od mamky. Přišlo mi to hrozně skvělé a byla jen za 3, 50.

6. černé džíny s vysokým pasem + modré džíny s vysokým pasem - Oboje jsem sháněla a povedlo se. Jedny za 11 euro, což je krásná cena. Nikdy se mi v Primarku nepovedlo džíny sehnat, ale tentokrát ano a dokonce dvoje!

7. modré lacláče s vyšitými kytičkami - To byl asi nejdražší kup z celého nákupu. 17 euro. Ale přesto levnější než v ČR  a hlavně jsou tak miloučké <3

8. šaty - Úplně klasické basic šaty stylu hm a na ně je ještě průsvitný přehoz s delšími rukávy. Vyfotím vám je brzy na sobě, teď fotku nemám, protože mi nešly pěkně vyfotit. Stály kolem 11 eur a jsou krásné starorůžové. edit: outfit zde




You Might Also Like

8 coments

  1. Miluji Primark. :) Ty lacláče vypadají skvěle. Každopádně Drážďany miluju i jako město. :) Je tam nádherně.

    ReplyDelete
  2. Jeeej, už dlho som nevidela Primark haul! <3 Ja som bola naposledy v Primarku straaaaašne dávno, teraz si mi spravila chuť sa do nejakého nablízku vybrať! :D

    www.nasklee.com

    ReplyDelete
  3. Tiež zbožňujem Primark, škoda len, že najbližší mám až vo Viedni :D

    ReplyDelete
  4. Ty ponožky má kamarádka a bralet je boží!BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  5. Krásne kúsky! Najmä tie umelé riasy :D

    ReplyDelete
  6. Lacláče a šaty vypadají skvěle! :) Souhlasím s tím, že do Primarku je nejlepší mít nějaký seznam, jinak člověk toho nakoupí opravdu zbytečně moc.. I když je pravda, že při mojí poslední návštěvě Primarku jsem žádný seznam neměla a ani tolik zbytečností jsem si nekoupila, asi záleží i na tom, co tam zrovna mají :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  7. krásné kousky, zamilovala jsem se do těch lacláčů s výšivkou a svíček :)

    ReplyDelete
  8. Ve středu se chystám do Drážďan, tak se zastavím i v Primark. Určitě pro svíčky a ponožky a spodní prádlo, ostatně jako vždy. Oblečení tam moc nemusím, i když džíny mají super.

    ReplyDelete