25 věcí, které o mně asi nevíte

12:00 PM

1. nenosím skoro klasické podprsenky / mám ale hrozně ráda milé krajkované soft bra
2. nemám ráda/nenosila bych barbie styl oblékání (ale nemám nejmenší problém s takovými slečnami přátelit)

3. nemám ráda souzení lidí
4. nesnáším když někdo uráží ostatní a s takovými lidmi neumím vyjít (jinak jsem fakt přátelská!)
5. miluju Longchamp le pliage kabelky a mám doma 3 - tmavě hnědou, černou a královsky modrou
6. miluju třídění šatníku a vlastně všeho
7. miluju bílé peřiny, bílé stěny, bílé oblečení, bílé všechno (až na bílé roztrhané džíny)
8. nesnáším, když někdo někomu říká, že je při těle/tlustý/baculatý nebo to komentuje za jeho zády...
9. nemám ráda, když mi někdo mluví do jídla, nebo se mě ptá na jídelníček
10. nosím zlatý prstýnek na malíčku a zlatý řetízek na krku s písmenkem "J"
11. pravý make-up (ne BB krémy apod.) už jsem nepoužila pár let
12. je to povrchní, ale už bych nemohla mít jiný mobil než iPhone (mám ale 5s a bohatě mi stačí)
13. jsem strašně soutěživá a když se pro něco rozhodnu, vždycky to udělám
14. dřív jsem nesnášela svoje vlasy, oči jako mandličky, úsměv a o velikonocích jsem na chatě nechtěla otvírat koledníkům, protože jsem si na takovýhle srandy přišla moc ošklivá
15. mám dvojče, které se narodilo celé blonďaté a já celá černá :-D
16. miluju koně a dřív jsem měla i pronajatého
17. život na vysoké škole mi nesmírně vyhovuje
18. když se mi líbí nějaký kus oblečení a většině ne, stejně si ho koupím
19. jsem hodně, hodně paličatá
20. mám ráda poezii, motivační, smutné (poučné),  katastrofické a psychologické filmy, naopak těžko hledám komedii, která mě nadchne. mám taky ráda dokumenty o věznicích, žralocích nebo trestných činech
21. miluju žraloky a jednou chci mezi ně do klícky
22. přála jsem si notebook jen s 16 GB pamětí, abych ho neměla zavalený hloupostmi - na fotky mám disk
23. od svých 16 mám stále jednoho chlapa <3
24. miluju lidi, kteří nejdou s davem a možná v sobě mají krapet té divnosti
25. tak od osmi let si když jsem nervozní (občas) koušu nehty. přejde mě to vždy v létě, když nejsem ve stresu

You Might Also Like

0 coments