Lacláče?

8:00 AM

Dnešní článek má trošku jinou kvalitu fotky, která mi ale vůbec nevadí. Celá fotka je taková retro. Na sobě mám lacláče, které jste mohli vidět v nákupech zde. Pod nimi mám jen černý květovaný bralet a při teplých večerech je mi krásně. 

Lacláče opět nejsou kousek pro každého. Dřív jsem měla tmavě modrou džínovinu, ale tu jsem poslala dál a koupila si tyto světlejší. Líbí se mi víc, mají zepředu vyšité květinky a jsou hrozně pohodlné. Co vy, jaký máte vztah k lacláčové módě? Milujete nebo nesnášíte? 

P.S. Za pár dní odjíždím do dalekých krajin, ale mám pro vás přednastaveno pár článků, abyste na mě nezapomněli <3 A až se vrátím, o všem vám napíšu! 



You Might Also Like

4 coments

  1. Lacláče úplně nemusím, ale nevadí mi :)

    ReplyDelete
  2. Mne sa lacláče neskutočne páčia, chcem si nejaké kúpiť, ale neviem sa rozhodnúť, či krátke alebo dlhé :D O pár dní idem na výlet do Krakowa, tak sa tam po nejakých poobzerám :)
    World of Nicol

    ReplyDelete
  3. lacláče som donedávna moc nemusela :P ale začali sa mi páčiť a sú podľa mňa super :)

    ReplyDelete
  4. Mně se lacláče líbí,momentálně žádné nemám..

    ReplyDelete